W tym dziale prezentujemy efekty pracy naszych ekspertów. Znajdziecie tutaj informacje i wskazówki dla przedsiębiorców oraz pracowników. Dowiecie się, jakie są Wasze prawa i w jaki sposób możecie się o nie ubiegać m.in. na drodze polubownych metod rozwiązywania konfliktów.
PRZEWODNIK DLA PRACOWNIKA
Wskazanie różnic między umową o pracę a umową prawa cywilnego (umową zlecenie lub umową o dzieło) ma istotne znaczenie dla ustalenia podstawy zatrudnienia. Według kodeksu pracy o rodzaju umowy nie decyduje jej nazwa, ile cechy. Pracownik może wystąpić do sądu z pozwem o ustalenie istnienia stosunku pracy.
Niniejsza publikacja przybliża pracownikom ich prawa i obowiązki wynikające z prawa pracy.
PRZEWODNIK DLA PRACODAWCY
Rynek pracy oferuje różne rodzaje umów, które stanowią podstawę zatrudnienia. Za najbardziej korzystną dla poszukującego pracę uważa się zwykle umowę o pracę. Zatrudnienia w ramach umowy o pracę nie zawsze będzie jednak możliwe, głównie ze względu na związane z tym wyższe koszty pracy.
Niniejsza publikacja przybliża pracodawcom ich prawa i obowiązki wynikające z prawa pracy.
|
DIALOG MA SENS
Prezentacja multimedialna w formacie .swf
|
|
PRORODZINNY PRZEDSIĘBIORCA
Prezentacja multimedialna w formacie .swf
|
|
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - JAK UNIKNĄĆ KONFLIKTÓW?
Prezentacja multimedialna w formacie .swf
|
|
ZARZĄDZANIE WIEKIEM I RÓŻNORODNOŚCIĄ
Prezentacja multimedialna w formacie .swf
|
|
PREWENCJA W SPORACH MIĘDZY PRZEDSIĘBIORCAMI I ADMINISTRACJĄ
Prezentacja multimedialna w formacie .swf
|
|
EKSPERTYZA DOTYCZĄCA EFEKTYWNOŚCI KOSZTOWEJ NAKŁADÓW PONIESIONYCH NA PREWENCJĘ I MEDIACJE vs KOSZTY SĄDOWE
Ekspertyza prezentuje efektywność kosztową oraz zagadnienia konfliktów indywidualnych i sporów zbiorowych w sprawach pracowniczych, a także zasady i koszty mediacji w postępowaniach administracyjnych oraz sądowo-administracyjnych z uwzględnieniem spraw podatkowych.
|
|
PODRĘCZNIK PROCEDUR I STANDARDÓW CENTRUM WSPARCIA PRZEDSIĘBIORCÓW PRACODAWCÓW RP
Nikt lepiej niż przedsiębiorca nie wie, jak ważne w prowadzeniu działalności gospodarczej są spokój i stabilność. Złożone konflikty, burzą w firmie ład i mogą prowadzić do nieodwracalnych zmian w jej funkcjonowaniu. Dlatego nie warto tkwić w sporach, warto z nich wychodzić, mediując lub posiłkując się ekspertyza prawną.
Niniejsza publikacja przybliża potencjalnym Klientom Centrum standardy, jakie obowiązują podczas mediacji oraz przygotowania ekspertyz prawnych w ramach działalności CWP.
|
|
PODRĘCZNIK DOBRYCH PRAKTYK ZAPOBIEGANIA I ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW W MIEJSCU PRACY
Podręcznik jest próbą wyjaśnienia, dlaczego warto zapobiegać konfliktom w pracy i skutecznie je rozwiązywać. Nie zawiera on jednak odpowiedzi na pytanie: skąd i dlaczego rodzą się konflikty. Celem tego opracowania jest raczej przekonanie przedsiębiorców, że trzeba podjąć wysiłek w celu budowania jak najlepszych relacji w miejscu pracy, bo to się opłaca.
|
|
EKSPERTYZA KONFLIKT PRACODAWCA - PRACOWNIK
Ekspertyza z zakresu konfliktów na linii pracodawca-pracownik/pracownicy. Budowa Centrum Wsparcia Przedsiębiorców Pracodawców RP – dialog społeczny poprzez mediacje Wsparcia Przedsiębiorców.
|
|
EKSPERTYZA ZA ZAKRESU KONFLIKTÓW NA LINII PRZEDSIĘBIORCA-PRZEDSIĘBIORCA Budowa Centrum Wsparcia Przedsiębiorców Pracodawców RP – dialog społeczny poprzez mediacje Wsparcia Przedsiębiorców
|
|
EKSPERTYZA KONFLIKT PRZEDSIĘBIORCA - ADMINISTRACJA
Ekspertyza z zakresu konfliktów na linii przedsiębiorca-administracja Budowa Centrum Wsparcia Przedsiębiorców Pracodawców RP – dialog społeczny poprzez mediacje Wsparcia Przedsiębiorców
|